Home BK style My Lifestyle / My Body

My Lifestyle / My Body

18.2.2018 3 comments

Jakmile se vás zeptám, o čem byste tady rádi četli, nejvíc vašich přání se týká mého životního stylu, jak se stravuji, jak sportuji, jak se udržuji ve formě…Myslím, že něco na toto téma jsem už napsala, ale nevadí, ráda to udělám znovu. Třeba se tam objeví zase něco nového…

Jsem ráda, že jste mě vyprovokovali ke psaní, že jsem se “rozkývala” a že je to tu :-)

V prvé řadě předesílám, že některé fotky na Instgramu nebo když mě vidíte na videu, jsou trochu zkreslené. Už se dokážu postavit tak, aby moje postava vypadala co nejlépe. Další zásadní věc je světlo – to dokáže největší zázraky, s tělem, pletí umí udělat divy. Takže berte všechny fotky / nejen ty moje/ trochu s rezervou.  Nejsem dokonalá a moje postava už vůbec ne. Mám celulitidu, „špeky“, jsem prostě docela normální holka. Ne vše, co vidíte na IG je tak dokonalé. Ale zase nechci, aby to vyznělo, že ta osoba na IG nejsem já a jsem celá nějak “překopaná”, to vůbec!!! Příčí se mi, když tohle někdo dělá a vyrábí ze sebe někoho jiného, něž ve skutečnosti je. Lidé to stejně pak poznají při setkání naživo. Nechci a nebudu přece obelhávat svoje lidi. Všechny ty, co mi důvěřují. To bych se musela fakt stydět. Ale technika světla, postoje, správné natočení, použití lepšího profilu, výraz, úsměv apod – to je určitý um….a dělá opravdové divy :-). A určitě si každý raději vystaví foto, které je pěkné a pro vás líbivé.

No a teď tedy shrnu své stravovací návyky, co jím, můj pohled a vztah k jídlu….

Miluji, ale doslova miluji jídlo a opravdu hodně jím. Neznám doopravdy ve svém okolí jedinou ženu, která by toho spořádala tolik, co já….Nechci to tady nijak přetřásat, to není chlubení, ale mám-li být upřímná, říct to musím. A tak to je. Jím hodně a nikdy bych nevydržela jen na salátech a smoothie. Jsem požitkář a jak miluju život, tak miluji i jídlo a snažím se užívat si ho. To ale neznamená, že denně jím tučná / nekvalitní jídla….To vůbec. Navíc mě ještě k tomu všemu GASTRO baví jako celek, ráda vařím, někdy si připadám až ujetá. Vařím doma skoro každý den i dvě jídla….Jsem ale zastánce rychlých jídel ze „zdravých“…kvalitních surovin. Vzhledem ke Kubíčkovi se snažím přizpůsobit svou “kuchyni” tak, abych nemusela trávit hodiny u sporáku, ale aby chutnalo všem. Moje tělo je od mládí zvyklé jíst hodně, tím pádem asi nemám žádný extrémní problém s přibíráním, nemusím ani omezovat porce. Ale rozhodně nejsem ten přirozeně ultra štíhlý typ, jsem od přírody normální postavy. Na týdenní  dovolené, kde jen ležím, jím, co mě napadne, dopřeju si nějaký alkohol a vůbec nic neřeším, ty dvě kila přiberu, jako každý jiný. Ale pak mi stačí najet na svůj režim a mám kila dole během týdne. Jde mi to docela rychle – i na to, že mi je 30….Nejspíš to bude horší a horší. NEEEEEEEEEEEE :-)

Takže – základ mého stravování – zdravé / kvalitní potraviny / které doplňuji o různé zdravé vychytávky a produkty.

Kupodivu nejzdravěji se stravuji v USA. Je tam tolik možností dát svému tělu rozmanitou kvalitu, že ani na nějaké Cheesburgry není tolik chuť….Ale i na ty samozřejmě přijde řada.

U mě není nic o hlídání, ale o užívání a následné kompenzaci formou sportu a zdravých dní….Každý musí umět vypnout, jak v jídle, tak v životě a uvolnit se. Myslím, že svoji roli sehrává i psychika. Čím víc něco člověk řeší, tím menší vidí výsledky. A i kdyby žil jen z „vody“,  bude přibírat. / Obrazně řečeno. /

Nebudu vám tady vypisovat jídelníček, co kdy jím! Také jsem to už někde psala, konktrétně ZDE. Vy mě také sledujte na IG a na stories, vidíte, co jím. Ale jak říkám, je to o celkovém přístupu. Já mám ráda kvalitu ve všem a u potravin to platí dvojnásob.

Každý den k snídani mívám chleba s máslem a šunkou, ale koupím si kvalitní chléb, kvalitní šunku i máslo a v tomto modelu jedu na všechny způsoby – všechny pokrmy!

Dietní produkty, které mají 0% tuku, to nezachrání, o tom to není. Raději si dám klidně tučný kvalitní jogurt, který má nějaké benefity a nasytí, než  hladovět….Tohle já neuznávám. Můj problém je, nejím-li déle jak 3 hodiny, je mi hned zle, takže dodržuji určitou pravidelnost. Každý by měl naslouchat svému tělu, to je důležité..Nechat si i třeba poradit od někoho kvalifikovaného, ale hlavně poslouchat svůj selský rozum a hlasy těla. 80% lidí říká, že se po těstovinách přibírá….Já je jím určitě ob den, moje nejoblíbenější jídlo ( na všechny způsoby ). A že bych po nich nějak přibírala, mi nepřijde. Piju normální mléko ( bio ), nemám pocit, že by mi škodilo, jím pečivo každý den a také nepociťuji, že by to mělo vliv na moji váhu.

Nejsem ani zastáncem trendu – všechno gluten free / sugar free /  vegan / veggie…..Jsem posluchačem svého těla. Pokud pocítím, že mi nedělá dobře maso, nebudu na něj mít chuť, tak si ho nedám. Rozhodně nebudu dělat nikdy striktní rozhodnutí. Je to jako v životě, jste-li spokojení, vyrovnaní, nemáte potřebu zařazovat se striktně do nějaké skupiny. Samozřejmě je vhodné zajímat se, co je nového, co našemu tělu může prospět, ale vždy s rozumem. Od každého si vzít něco málo, bezhlavě nepropadat každé novince. Nedat si těstoviny s parmezánem nebo jíst Chessburger bez masa, to prostě nesvedu. Chápu ale ty, kteří mají své přesvědčení a kvůli zvířátkům se masu vyhýbají. Jenže to je zase jiné téma na další dvě hodiny a to se nikomu nebude chtít číst….:-). Každý si volí svůj životní styl,kterému věří a který jej baví.  Fandím jim….já bych to jen nedovedla. Mám to stejně jako se životem, neumím si odepřít skoro nic – ani v jídle.

Vyrovnanost je základ. Je to balanc. Umím silně zahřešit i jíst zdravě. Užít si večeři od předkrmu po desert ( i když na sladký teda moc nejsem ),ale také si umím dát k večeři sálat….

Co mému tělu ale opravdu nedělá dobře, je alkohol. Další den -“pokocovinový” stav, kdy sním, co vidím a ten 3. den se cítím jako oteklá koule, která se nemůže protáhnout dveřmi….:-). No, raději nic…..:-)

Hodně otékám, s tím mám problém….Asi proto, že hodně solím. Může to být…? Nemáte nějaké zkušenosti??? Normálně alkohol skoro nepiju, jen když jdu někam do akce nebo dovolené atd, ale to za to umím vzít :-). Takže – dost solím, piju max dvě kávy denně, vody také piju hodně, natékám a hodně na mě působí hormonální změny. Znáte něco na odvodnění? To je můj největší problém….A také počasí se na mě hodně projevuje…..

Hlavně mi ale asi hodně pomáhá, že jsem opravdu hodně aktivní člověk a prostě se nezastavím. Navíc si nedokáži život představit bez sportu. Miluji ten pocit po něm a miluji se hýbat….Z pohybu získávám neskutečnou energii a neskutečně se psychicky zvednu. Sport ale nedělám vyloženě za účelem vysekané postavy. Vím, že kdybych měla pouze tuto motivaci, nebude mě bavit. Ale také vím, že když chvíli necvičím, jak bych ráda, je to znát -nejsem tak pevná apod. Zpevňovat se právě chystám.

V tom mi snad pomůže program (ZDE), který jsem dostala na vyzkoušení a fakt se těším, jestli a jaké bude mít výsledky. Nikdy jsem nic takového nezkoušela, tak mám silnou motivaci si dokázat něco víc. Tělo ať ukáže, co umí:-). Normálně totiž chodím běhat a střídám to s jógou. Jenže je to časově docela náročné.  Moje cesty, dítě, domácnost, práce mě v tom dělají pěkný chaos. Ale běhání se snažím zařadit alespoň 3 krát v týdnu. Mám pás doma, takže když Kubíček spí a já zrovna nemusím fotit, psát článek, uklízet apod, jdu běhat.

Před Detoxem a nemocí jsem během 14dní  byla 6 krát na józe a 5krát běhat. To je ale možné jen v případě, že mi vyjde hlídání Kubíčka a jsem doma. Pokud cestuji, je to komplikovanější. Určitě ale cvičím co nepravidelněji a sport je moje droga.

Tak to už by snad stačilo :-) .Je to poměrně dlouhý článek a když jste ho dočetli až sem, gratuluji:-). Snad jsem vám nějak pomohla / motivovala / inspirovala, možná jste si řekli, že jsem mimo, ale tohle jsem já. A tohle téma vás zajímalo, o to jste si psali…

Přeji mnoho úspěchů v čemkoliv, co se rozhodnete pro sebe dělat, co vás bude uspokojovat a udělá vás šťastnými.

 

PS.: Dneska mám poslední den Detoxu. Hodně jsem o něm mluvila na Instastories, protože vás to ale tolik zajímá, tak napíšu určitě i článek. KISS Vaše Baruš

 

I WANT TO INSPIRE YOU BECAUSE YOU INSPIRE ME

 

WITH LOVE

 

 

RECENT POSTS

3 comments

Sabina 19.2.2018 at 11:50

Dobrý den, jakou značku těstovin máte nejraději ? Také je to mé nejoblibenější jídlo děkuji. Sabina

Reply
Jana 23.2.2018 at 8:10

Super clanek Baru!Diky za tipy a tvuj pohled a navyky. Ohledne toho otekani a zmen behem faze cyklu..pomohl mi mj. Detralex na lekarsky predpis (je zcela prirodni a lekari uznavany)..ktery mi predepsala kozarka. Po porodu dvojcat cisarskym rezem bylo automaticky castecne preruseno proudeni lymfy a toto je super…pomaha i na zilky a celkove otekani..jen pocituji castejsi chozeni na malo a asi me nuti vic pit vodu. Zavidim ti to behani..slibovala jsem si to..mam u CB Stromovky idealni podminky..mam i dva dvojcatove kocary no ale nejde to..tak zatim 11 mesicu po porodu resim upravou jidelnicku..zejm.vynechanim cukru,mouky..omezila jsem mleko a nahradila sojovym..i do kafe..pecka!!A jinak za detox tleskam,Baru! Ja drzela detox dle Macingove a nebylo to uplne jednoduche..ale nejake vysledky jsou.Tak at se nam i dal dari..motivace a chut je jak vidim u obou z nas a to je nejdulezitejsi. Baru jeste posledni dotaz..samoopalujes se jeste??Od porodu se mazu St.Moriz a uz mi to proste nevyhovuje..das mi nejaky tip?Dekuji Jana

Reply
Under one sky 12.3.2018 at 7:03

To je super článek. Jsem moc ráda, že o tom píšeš. Hodně se setkávám s lidmi, co jsou to vegani a dávají to hodně na sobě znát a pomalu probodávají očima, když si dáš něco ,,nevhodného”. Též mám známého, který je též veganem, ale jak říká, že je to jeho rozhodnutí a jeho volba. Jeho děti a manželka jedí, co chtějí a to mi přijde super. Já poslouchám spíš tělo a snažím se sledovat, co mi vyhovuje a co ne, ale to je běh na dlouho trať stále. Jinak jsi kočka. Moc ti to sluší a strašně se mi líbí plavky (všechny). :)

Reply

Leave a Comment