Home Events Elite Bloggers Kick Off Weekend

Elite Bloggers Kick Off Weekend

23.9.2015 9 comments

Ahojky, konečně jsem se na moment zastavila a můžu vám napsat pár vět. Kdo sledujete můj Instagram a Facebook, jistě jste nepřehlédli, že jsem vyrazila na víkend do Bratislavy. Proč a co jsem tam dělala ? Asi trochu tušíte, ale abych vám to malinko víc ujasnila, je tu pár fotek a informací z toho nezapomenutelného tripu.

Když jsem minulý rok v květnu spouštěla blog, vůbec jsem nevěděla, co mě může v budoucnu čekat. Netušila jsem, jaký progres bude moje snažení mít. Pořádně jsem si to uvědomila až během tohoto víkendu…a jsem na to dost pyšná:-D. Že jsem se stala součástí ELITE BLOGGERS, už víte. I to, že je to pro mne opravdu úspěch a moc to pro mne znamená!!! Jsem velice ráda, že jsem dala na svůj instinkt a do tohoto projektu šla!!!

Byly jsme od ELITE BLOGGERS pozvány na KICK OFF WEEKEND. Měl to být jakýsi “workshop“, ale hlavním úkolem bylo vzájemné seznámení se a vytvoření pocitu sounáležitosti pro naše další pracovní kroky. A pro ty, jimž třeba blogovaní přijde “úsměvné“….. opět jsem se přesvědčila /díky ostatním přítomným /, že nejsem sama, kdo tuto práci miluje, kdo jí bere vážně, chce v ní být dobrý, vidí její budoucnost a obětuje tomu moře času a energie.

Celý víkend byl utajená akce, takže jsme do poslední chvíle nevěděly, kam pojedeme. Ale vzhledem k tomu, že v emailovém programu byl zařazen i výlet lodí, Bratislava mě napadla. A také to tak bylo. Miluju překvapení a výlety, opravdu jsem se moc těšila. Čtyřhodinová cesta vlakem utekla opravdu rychle. Prokecaly jsme každou minutu, až na pár okamžiků, kdy jsme si pochutnávaly na sushi od Sushi Time.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Na nádraží nás vyzvedl odvoz a unášel nás do neznáma. Žádná z nás neměla tušení kam… ani kde budeme bydlet. K mému obrovskému překvapení to byl GRAND HOTEL RIVER PARK. Viděla jsem mnoho krásných hotelů, ale tento patří určitě mezi ty NEJ, jež jsem navštívila. A tak skvěle se o mě už dlouho nikdo nestaral. Cítila jsem se jako princezna./ A nebyla jsem sama…/

Organizace byla od příjezdu do odjezdu na jedničku. Měly jsme opravdu nabitý program. Hned po ubytování jsme vyjely na prohlídku Bratislavy výletním autíčkem a bylo to moc fajn. Obzvlášť pro mě – těhulku, které se po celém dni už moc chodit nechtělo. Takže ideální :-). Výborná večeře pak byla obohacena o degustaci slovenských vín s doprovodem tapasu. To miluji. Bohužel, vínko jsem nemohla dopíjet do dna, ale trochu jsem přeci ochutnala. Bylo to opravdu GASTRO ORGASMUS.

IMG_4417 IMG_4421 IMG_4426

IMG_4432 IMG_4434 IMG_4437

Druhý den jsme měly v plánu výlet lodí. Představovala jsem si, že pro nás přijede nějaký parník…Překvapení v podobě rychlo – člunu bylo naprostá bomba. Strašně jsme si to užily a byla fakt legrace. Maximální pohodu umocňovalo i krásné počasí, sluníčko, které se odráželo na hladině Dunaje. Byl to příjemný zážitek, pocit spokojenosti, štěstí a energie. A já si říkala, jak je všechno a všichni super, jak moc jsem šťastná a pořád dokola :-).

Na oběd jsme byly pozvány do hotelu Sheraton, který má skvělou polohu – přímo u nákupního centra Eurovea. Také jsme tu prozkoumaly prezidentské apartmá, které je jak tady, tak v hotelu RIVER PARK – naprostá senzace. Po obědě nás vyzvedl Rolls – Royce. Ano, čtete dobře! Nikdy jsem v něm nejela a nikdy mě nenapadlo, že pojedu a ještě právě v Bratislavě!! Pak na nás čekala aroma terapie v Zion Spa, která je přímo v hotelu. Relaxační odpoledne nám bodlo. Večer nás totiž ještě čekala soukromá hodina vaření u šéfkuchaře a Moet Party, kam nás odvezla opět limuzína.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Další ráno jsme si už jen vychutnaly výbornou snídani, která obsahovala opravdu vše, na co naše mlsné jazýčky měly chuť. A hurá domů…No spíš néééééééé domů :-)

Je neuvěřitelné, že se sešlo 12 cizích holek a jak se zdá, všechny jsme si naprosto sedly. Řekla bych, že je to až něco jako zázrak… Ale stalo se. První loučení přišlo hned v sobotu ráno, kdy odjížděla moje spolubydlící na víkend do Říma. Opravdu jsem toho litovala. A při loučení v neděli jsem měla pocit, jako bychom se rozcházely po dvou letech a ne po třech dnech. Tak asi tak.

Byl to naprosto skvělý víkend. Plný zážitků, poznání, ale hlavně jsem se setkala s lidmi, kteří jsou opravdu něčím originální, mě osobně moc příjemní a sympatičtí.

Děkuju ještě jendnou Elite Bloggers a hotelu Grand River Park. Bylo to BOŽSKÉ. A na další TRIP se moc těším!!!
PS.: Když se váš koníček stane i vaší prací, je to štěstí a bonus od života. Přeji všem, ať každý dělá to, co ho baví. KISS Vaše Baruš