Home Beauty How to get in shape

How to get in shape

24.10.2016 9 comments

Krásný den :-)

Tak konečně jsem se donutila dát dohromady článek na téma “JAK JSEM SE DOSTALA PO PORODU DO KONDICE :-)”. To je váš velmi častý dotaz a já jsem vám na něj slíbila odpověď. POZOR, stále určitě nejsem úplně v kondici. Moje představy jsou ještě trochu jiné :-)

Domnívám se, že je to hodně o psychickém stavu, o tom, jak se člověk cítí vnitřně. Já sama jsem povaha, která je, pokud není vše dle jejích představ, hodně nespokojená. Jsem velký perfekcionista a to se odráží i v pohledu a názoru na mou postavu.

Na druhou stranu jsem se naučila s některými svými nedostatky žít a nevěším z toho hlavu. Vím, že nemám dokonalé nohy, a ani břicho. Vím, že mám docela normální postavu a nikdy nebudu vypadat jako VS models. NE, ale určitě mám zas jiné kvality, pro které mě někdo vidí jako zajímavou, možná dokonalou….Nejsou to rozhodně vaše křivky, co vám zaručí pevný vztah, lásku, obdiv a úspěch, dobré přátele… Je to vaše personalita. A ta většinou dokáže křivky přebít. Ty dokonalé, stejně jako nedokonalé… Snad mi rozumíte :-)?????

Pokud z vás něco vyzařujte, dokážete zaujmout i něčím jiným/ určitě ano/ a jste spokojená….pak to úplně postačí a není co řešit. Jen povrchnímu člověku může záležet pouze či hlavně na proporcích, mírách 90 -60 -90. Já však preferuji zdravě sebevědomé ženy, se zdravě vypadající postavou, ne věčně nespokojené vystresované vyzáblinky či ženy naopak vlastní vinou obezní.

Základ všeho je – dělat to pro sebe a pro svůj pocit. Ne pro okolí. Pak to jde skoro samo. Já naštěstí pohyb miluji a cvičím, co mi čas dovolí….Ano, ráda uvidím čtverečky a pevnou prcku, ale hlavní je ten pocit po cvičení. Ten mě dokáže zbavit i těch nejhorších nálad. A pak se časem dostaví výsledky, které jsou hezké i na pohled.

Abych to tedy nějak shrnula….A to vás hlavně zajímalo…..Jak se dostat do kondice? Bez cvičení to nepůjde. Pokud tedy máte rádi pevná těla a nejste zastánci drastických diet, ale zdravého životního stylu, tak tady je můj návod:

Začala jsem po porodu “cvičit“ hned po šestinedělí, ale velmi zvolna. Občas jsem šla na kolo, lehce se proběhnout a udělala pár cviků na břicho. Nebylo to ale nijak pravidelné. Chtěla jsem chodit na mojí oblíbenou Bikram Jógu, ale na to fakt nebyl čas. Zabere cca dvě a půl hodiny. A když člověk kojí, tak je po hodině poněkud nervózní – nebo já to tak aspoň měla. Nechvátala jsem na to (být v kondici ) a ani mi nějak nevadilo, že mám stále 4 kg nahoře. Myslím, že každá máma má jiné priority, než se starat o to, být ihned v top kondici. Takhle to probíhalo cca 3 měsíce.

S jídelníčkem to bylo podobné – vše v pohodě, hlavně, abych se cítila dobře …..Přiznávám, vypadal ale snad nejhůř, co jsem se kdy stravovala. Jedla jsem, co mě napadlo, hlavně sladkosti nechyběly ani jeden den. Také jsem musela zlehka omezit cca na dva měsíce ty nadýmavé potraviny ( ale ne nijak hystericky – vynechala jsem hlavně ty fakt extrémně nadýmavé ). Po porodu jsem do sebe potřebovala dostávat cukry. Někdy můj den vypadal i tak, že jsem si i na snídani a večeři dala sladké. Takto jsem to vedla cca 2 – 3 měsíce. Postupem času, jak jsem se začala dostávat zase do své kůže, začala jsem cítit, že je na čase něco pro sebe udělat. A jídelníček vrátit zpátky – do normálu.

Řekla bych, že poslední měsíc na sobě hodně makám. Tak, jak jsem bývala zvyklá.. Chodím skoro ob den běhat ( když jsem doma a čas dovolí ). Znovu jsem se vrátila k józe, jenže to je hodně časově náročné. Snažím se každou volnou chvíli věnovat pohybu. Je to někdy obtížné, ale ten pocit “po” je pak k nezaplacení. Pociťuji sice na jednu stranu více energie, ale i větší únavu. Takže se hecnu ráda. Je to jen o tom, že člověk musí chtít a mít motivaci. Vědět, proč to dělá. Taky přece chci mít pohledný zadek v šortkách a břicho v tričku pevné, né..:-D..Ale i tohle všechno je spojené s psychikou, jak už jsem zmiňovala. I já mám dny, kdy mi je vzhled jedno a cítím se skvěle. A pak zase dny, kdy vypadám stejně, ale cítím se pod psa.( Takže ono to není jen o tom, jestli už zapnu ty šortky, které jsem po porodu nezapnula.)

Co vám ale budu vykládat. Je to prostě tak trochu i boj s pohodlností, s vůlí. Člověk na sobě musí makat, někdy se i kousnout. Úplně stejně, jako když chce dokázat cokoliv jiného v jiné oblasti. Nic není zadarmo. A postava, zdraví a psychická pohoda také ne. Když něco chci, musím se holt snažit …!

Jsem velkým zastáncem zdravého stravování, ne žádných diet. Mé okolí potvrdí, že diety u mne nikdy nebyly v kurzu, a že miluji jídlo Dám si skoro všechno. Netrpím depresemi, když sním něco nezdravého a tučného. Ale trpím jimi, pokud musím sníst něco nekvalitního. Takže moje rada – jezte zdravě ! Jezte potraviny, které vám dodají energii. Doplňte o super foods. Na prvním místě by určitě měla být čerstvost každého jídla. A hlavně, ať vám chutná.

Ještě na závěr dodávám, že vstávám ( la – přestala jsem před týdnem kojit ) skoro 5krát za noc na kojení, definitivní budíček mám mezi 5:30 – 6:00 , chodím spát kolem 23.hod, protože večer pracuji. Celý den se starám o rodinu a ještě do toho cestuji Praha – Brno , kde na mě čekají pracovní povinnosti, ale také příjemná setkání a zábava. Jsem prostě v jednom kole a to pak vše kolem nabraných kil jde skoro samo. Takže doporučuji aktivitu…Trochu se už bojím, že až přestanu kojit, váha klesne ještě víc a to už by se mi asi nelíbilo. ( Zatím neklesla a v USA si pěkně dopřávám :-), takže možná ani neklesne :-)))))

Můj cíl je – mít pevnou, zdravou postavu a cítit se dobře fyzicky a psychicky. Ještě mám na čem pracovat, ale na všechno je čas. Nikam se neženu. Jsem teď na své předtěhotenské váze, ale tělo není ještě zpevněné. Takže budu makat :-) Bez práce nejsou pekáče

Jak jste na tom byly po porodu vy? Kdy jste se dostaly do formy? A mělo na to kojení nějaký vliv? Co se stalo, když jste přestaly kojit?

Fotky jsou focené v průběhu 3 měsíců od porodu ( zde jsou sestupně ). Znáte je z Instagramu. Posílám mnoho energie a sluníčka z Floridy.

PS.: Právě jsem zjistila, že jsem byla opět nominovaná v kategorii FASHION – BLOGERKA ROKU 2016. Pokud máte můj blog rádi, tak budu ráda za váš hlas. DĚKUJUUUUUUU. Hlasovat můžete ZDE ( nezapomeňte potvrdit v emailu ). KISS Vaše Baruš

 

I WANT TO INSPIRE YOU BECAUSE YOU ARE INSPIRING ME

 

WITH LOVEPEACE

RECENT POSTS

9 comments

Sandra Slusna 25.10.2016 at 5:40

Wow, postava fakt TOP, nikdy bych nerekla, ze jses maminka! Kazdopadne neresim takovy problemy, jak se dostat po porodu do kondici, ale tvoje tipy jsou stejne super a tvoje postava jak uz jsem rekla #goals!!!
S laskou
Sandra ze http://www.shineoffashion.com
https://www.instagram.com/sandraslusna/

Reply
Andrea El BIYADI 25.10.2016 at 10:18

Ahoj Baru,
Chtěla bych ti moc pogratulovat ke krásnému chlapečkovi , jsi krásná maminka.Ziju v Geneve a tvůj blog sleduji uz dlouho ;) jsi mi opravdu hodně blízká co se stylu tyče a taky mam rada tvoje rady ohledně životního stylu ATd .pro me top! Postavu po porodu mas nádhernou a opravdu jak píšeš , je to hodně v hlavě ! Ja mam 2,5 letou holčičku a měla jsem to podobne jako ty , akorát i před porodem jsem tu startovní váhu a La Vs modelka nemela – narozdíl od tebe , do 5 měsíců jsem kojila a 5 kg na víc se me drželo , ale po kojení samo od sebe to do dvou měsíců vsechno spadlo , to spíše ted je to těžší když uz je paradoxně hodně spánku a vše OK se udržet ve formě ! :( cvičim co cas dovolí ale 2 kg mi dost lítají ;)odvíjí se to od dovolených a pozdních večeři . Ale jinak nejdůležitější je byt hlavně spokojena Mamca a to ja jsem ) přeji ti moc úspěchu a ja pro tebe urcite hlasovat budu???????? . Krasny den Andrea

Reply
Helča 25.10.2016 at 14:02

Vypadas super! Ja po prvnim dite byla taky zpet ve forme neuveritelne rychle. Po druhem diteti uz to nebylo tak rychle a musela jsem opravdu zacit makat a upravitvic jidelnicek! Dnes, jako vytizena mama dvou deticek, jsem se sebou relativne spokojena. Nemam problem stravit leto v plavkach s detmi na plazi plne lidi nebo se citim dobre, pokud si s manzelem vyjdeme sami za zabavou a ja jdu v satech:) sanizrjme je co zlepsovat, sle nehrotim to;) hlas ode me uz mas, drzim palce s doufam, ze letis vyhrajes! Nemam moc cas ted te cist, ale kdyz ano, vzdy me to moc bavi. Porad na svem bligu makas, klobouk dolu!

Reply
Karol 25.10.2016 at 16:05

Presne jak pises, jak se dite zacne hybat z místa na místo a k tomu prace, zadny fitko uz rozhodne neni treba :-D.

Reply
daniela_ove 25.10.2016 at 20:17

Teda na to, ze mas maly mimco mas super postavu! Jinak postava by se mi libila ikdyby nebyla jeste “poporodni”, ale tim spis klobouk dolu???? Libi se mi tvuj pozitivni pristup, clanek taky pekne a zajimave napsany. IG sleduji sem tam, ale vzdy kdyz narazim na tvuj profil, mas vkusne a inspirativni fotky i outfity???????????? hezky den????

Reply
A 26.10.2016 at 4:44

Ahoj, jeste by mne zajímalo, zda nějak doplnujes energii co se tyče potravin, ja jsem pořad unavená z toho nočního kojení, ze jim jen sladke????A jak maly zvladnul, ze si přestala kojit, a spinka uz celou noc? Dekuji moc A.

Reply
saša 26.10.2016 at 14:32

Super Baro, postavu máš pěknou už teď. A motivaci máš určitě větší než ostatní holky, protože tě tvé tělo určitým způsobem živí. My ty špíčky spíš překousneme, když sedíme v kanclu nebo makáme ve fabrikách a nefotíme se v plavkách na instagram :-). Tak jen tak dál,ať se máme na co koukat! :-)

Reply
Gabika 2.11.2016 at 11:58

Krasna postava. Sikovna si!!! Ja som vsak 4 tyzdne po sekcii.Vaha sice povodna ale koza na brusku uz nie je co byvala :((( Snad budem moct za 3-4 mesiace cvicit. Upravila sa ti elasticida koze na brusku?Alebo to ide len brusakmi?

Reply
Lucie 3.11.2016 at 20:25

Po prvním se mě kila držela jak klíště. Cvičit jsem začala, když měla Laura 6 měsíců, dřív to nešlo. Pořád brečela- pořád. V 9 měsícich jsem přestala kojit a váha rapidně klesla na míň, než před porodem. Po druhém porodu se cítím fit od konce šestinedělí, tělo jakoby už vědělo, co dělat. Ale kojím a kila se zas drží, i když jenom 3 ;-) ale postava už není taková jak byla… 2 těhotenství už sakra změní tělo ????

Reply

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.